Keresés eredménye


gonczila2014-05-07 22:20:04
no picture

Üdv hétfőn dél előtt beszéltünk akkor mondták hogy a csomagot még nem adták fel !Azt sem értettem miért pihent még ott a gépem amikor 28. án már kész volt!De rendben ünnep hétvége stb megértem de hogy még ma szerdán sem kapom meg az már furcsa.Telefonon azt mondták kedden adják át a futárnak szerdán megkapom !Hol van a laptopom?Kérem hivjanak fel 06306304028 üdv Gönczi László
Termék: Notebook
E.A.K: 138_kNqY98NU
Leadva: 2014-04-10 11:48:44
Állapota: Ekészült

DPTP2015-09-29 12:46:40
no picture

sunkutya: megrendelői felületet ki kell tölteni:

Javítás megrendelése

Fontos

A kitöltött és elküldött megrendelésseddel regisztrálsz az oldalra, mellyel automatikusan bekerülsz ügyfél-nyilvántartásunkba.
A rendszer a megadott e-mail címre küld egy visszaigazoló linket, amelyre kattintva aktíválhatod a megrendelésed,
továbbá az email tartalmaz egy generált jelszót is, amit a belépést követően a "Profilom" menüpontban tudsz megváltoztatni.
Szervizünk automatikus email-küldő rendszre nem minden levelező szolgáltatóval kompatibilis (pl.: citromail.hu) ezért javasoljuk a népszerübb levelező rendszerek használatát. (pl.: gmail.com)
Amennyiben a megadott email címedre nem érkezik meg néhány órán belül a visszaigazoló levelünk, akkor azt jellezd felénk az oldalon található elérhetőségeink egyikén illetve felhívjuk figyelmed, hogy a levelező rendszerek hibásan azonosíthatják levelünket így érdemes megnézni a "SPAM" mappádban is.
A megrendelés visszaigazolására 24 óra áll rendelkezésedre, ha ezen idő alatt nem igazolod vissza, akkor a rendszer törli a megrendelésed.

Ha személyesen hozod be a készüléked:
A kitöltött, 2 példányban kinyomtatott és aláírt űrlapot hozd magaddal a készülékkel együtt!

Ha postai úton küldöd a készüléket:
A kitöltött, 1 példányban kinyomtatott és aláírt űrlapot csatold a készülék mellé, illetve vedd igénybe az általunk generált "csomagküldőlap"-ot (vagy legalább a vonalkódot) a gyorsabb visszaigazolás érdekében.

A dokumentumokat az alábbi ürlap kitőltése és elküdése után automatikusan letőltésre kínálja fel a rendszer.
Amenyiben ezt elmulasztod úgy az oldalra való belépést követően ismét lehetőséged van letölteni és kinyomtatni a dokumentumokat.
Budapesti szervizünkben csak személyes átvételt biztosítunk.

Címet megtalálod a kinyomtatott megrendelői lapon.

Szervizünkbe történő készülék leadás csak is kizárólagosan előre telefonos egyeztetés után történhet. Ügyfélfogadás Fejérmegyei szervizünkben hétköznapokon 10-től 16-ig, Budapesti szervizünkben Hétfő, Szerda és Csütörtöki napokon 9-től 13-ig, Kedden, Pénteken 9-től 18-ig, Szombaton 9-től 12-ig.
Továbbá kérnénk minden leendő ügyfelünket, amennyiben igényt tartanak a szolgáltatásainkra, úgy a megrendelői menüpont -"Megrendelés" fülre kattintva elérhető- kiemelt "Fontos" részét elolvasva az űrlapot kitöltve küldjék azt meg részünkre és a rendszer által felkínált szervizlapot 2 példányba kinyomtatva, tűzzék a javításra váró készülékük mellé, ezzel elősegítve a gyors és pontos ügyintézést.

Amennyiben információt, ajánlatot kíván kérni vagy rendelését szeretné eljuttatni hozzánk, akkor válassza ki elérhetőségeink közül az Önnek legmegfelelőbb formát (telefon, email, skype, msn, megrendelés menüpont vagy regisztráció utána az oldal fóruma).