Keresés eredménye


gonczila2014-05-07 22:20:04
no picture

Üdv hétfőn dél előtt beszéltünk akkor mondták hogy a csomagot még nem adták fel !Azt sem értettem miért pihent még ott a gépem amikor 28. án már kész volt!De rendben ünnep hétvége stb megértem de hogy még ma szerdán sem kapom meg az már furcsa.Telefonon azt mondták kedden adják át a futárnak szerdán megkapom !Hol van a laptopom?Kérem hivjanak fel 06306304028 üdv Gönczi László
Termék: Notebook
E.A.K: 138_kNqY98NU
Leadva: 2014-04-10 11:48:44
Állapota: Ekészült

cataflam2014-05-26 13:22:08
no picture

Tiszteletem ujj vagyok az önök servizében és érdeklödnék laptopp bga ügyben.Van egy Toshiba satelite A100-Q10 es gépem ami szintén hibás.Hogyan mi módon zajlik ennek a javitása?

Csécsi Ádám2014-10-11 13:13:53
no picture

Nagyon köszönöm a gyors javítást 10.07.-én érkezett meg a kártyám a szervizbe a délelőtti órákba és délután már kész is volt.
Egy msi gtx 650 kártya volt maghibás.
Köszönöm még egyszer Ferinek csak ajánlani tudom

fdia2015-03-06 17:37:58
no picture

Toshiba gép. Újra forrasztás után. Másfél hónapot se bírt. ezalatt kb 4 alkalommal volt bekapcsolva.
Óriási csalódás....főleg úgy hogy azt ígérték "8-10 hónapot minimum bír"

DPTP2015-03-13 08:56:02
no picture

fdia: köszönjük visszajelzésed.
Bár nem értem, hogy mi ez az említett 8-10 hónap, mert mi ilyet soha senkinek nem mondunk.
Nem tudom melyik szervizünkbe voltál, de gondolom meg lett említve, ha még egyszer tönkre megy, akkor a javítást már csak chip cserével lehetne hosszútávon biztosítani.
Továbbra is állunk rendelkezésére, ha esetleg javítani szeretné hibás készülékét.
Üdv

 1   2   3  >> >|

Amennyiben információt, ajánlatot kíván kérni vagy rendelését szeretné eljuttatni hozzánk, akkor válassza ki elérhetőségeink közül az Önnek legmegfelelőbb formát (telefon, email, skype, msn, megrendelés menüpont vagy regisztráció utána az oldal fóruma).