Javítás megrendelése

Fontos

A kitöltött és elküldött megrendelésseddel regisztrálsz az oldalra, mellyel automatikusan bekerülsz ügyfél-nyilvántartásunkba.
A rendszer a megadott e-mail címre küld egy visszaigazoló linket, amelyre kattintva aktíválhatod a megrendelésed,
továbbá az email tartalmaz egy generált jelszót is, amit a belépést követően a "Profilom" menüpontban tudsz megváltoztatni.
Szervizünk automatikus email-küldő rendszre nem minden levelező szolgáltatóval kompatibilis (pl.: citromail.hu) ezért javasoljuk a népszerübb levelező rendszerek használatát. (pl.: gmail.com)
Amennyiben a megadott email címedre nem érkezik meg néhány órán belül a visszaigazoló levelünk, akkor azt jellezd felénk az oldalon található elérhetőségeink egyikén illetve felhívjuk figyelmed, hogy a levelező rendszerek hibásan azonosíthatják levelünket így érdemes megnézni a "SPAM" mappádban is.
A megrendelés visszaigazolására 24 óra áll rendelkezésedre, ha ezen idő alatt nem igazolod vissza, akkor a rendszer törli a megrendelésed.

Ha személyesen hozod be a készüléked:
A kitöltött, 2 példányban kinyomtatott és aláírt űrlapot hozd magaddal a készülékkel együtt!

Ha postai úton küldöd a készüléket:
A kitöltött, 1 példányban kinyomtatott és aláírt űrlapot csatold a készülék mellé, illetve vedd igénybe az általunk generált "csomagküldőlap"-ot (vagy legalább a vonalkódot) a gyorsabb visszaigazolás érdekében.

A dokumentumokat az alábbi ürlap kitőltése és elküdése után automatikusan letőltésre kínálja fel a rendszer.
Amenyiben ezt elmulasztod úgy az oldalra való belépést követően ismét lehetőséged van letölteni és kinyomtatni a dokumentumokat.
Budapesti szervizünkben csak személyes átvételt biztosítunk.

Megrendelő adatai